Z powodu braków kadrowych do końca tygodnia w ratuszu zawieszona zostaje bezpośrednia obsługa interesantów w Centrum Obsługi Mieszkańców. W sprawach związanych z meldunkami i rejestracją pojazdów nie będzie działać także rejestracja telefoniczna.
Wzrost zakażeń koronawirusem nie ominął również pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku. Z powodu braku wystarczającej liczby pracowników ratusz został zmuszony do zawieszenia bezpośredniej obsługi interesantów w Centrum Obsługi Mieszkańców.
– Do końca tygodnia, czyli od 24 do 26 marca spraw związanych z prawami jazdy bezpośrednio w ratuszu nie załatwimy – informuje Monika Rapacewicz, rzecznik prasowy Urzędu Miejskiego w Słupsku. – Osoby, które miały wyznaczony termin wizyty w ratuszu w tym przedziale czasowym otrzymają z ratusza telefon o nowej dacie wizyty w urzędzie. Na przykład w przyszłym tygodniu. Z uwagi na pandemię nie będzie prowadzona bezpośrednia obsługa interesantów.
Ponadto w sprawach dotyczących rejestracji pojazdów oraz meldunków nie będzie prowadzona rejestracja telefoniczna. Z wymienionymi referatami telefoniczny kontakt możliwy będzie od 29 marca. Wszystkie inne wydziały mają natomiast funkcjonować jak wcześniej.
– Inne wydziały funkcjonują normalnie i każdy mieszkaniec, który zadzwoni i umówi się na taka wizytę może bezpośrednio w ratuszu się pojawić – zapewnia Monika Rapacewicz. – Czy to dotyczy spraw związanych z gospodarka komunalną, odpadami komunalnymi czy też z użytkowaniem wieczystym, wszystkie wydziały w dużym i małym ratuszu funkcjonują normalnie.
Magistrat zakłada, że Centrum Obsługi Mieszkańców zacznie obsługiwać interesantów od następnego tygodnia. Czy tak się stanie, zależeć będzie od stanu kadry. (opr. rkh)