Na stronie internetowej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Słupsku została uruchomiona aplikacja Asystent Pacjenta. Dzięki temu pacjenci mają większą możliwość zapisania się na wizyty u lekarzy specjalistów.
– Asystent Pacjenta znajduję się na głównej stronie słupskiego szpitala (www.szpital.slupsk.pl) w prawym dolnym rogu ekranu – informuje Marcin Prusak, rzecznik prasowy szpitala. – Dzięki skorzystaniu z nowej aplikacji pacjent ma szereg korzyści: łatwy kontakt ze szpitalem, wiele możliwości kanałów informacji, kontakt przez formularze w dedykowanym widgecie, szybki dostęp do informacji na stronie szpitala, automatyczne potwierdzenie odbioru wiadomości, przesyłanie plików w popularnych formatach, możliwość wysłania e-recepty, informacje zwrotne z zasadami przyjęcia, przygotowań do badań oraz innymi potrzebnymi danymi. Ma też pewność, że zgłoszenie dostarczono właściwej osobie a także gwarancję, że zgłoszenie zostanie obsłużone.
Aplikacja Asystent Pacjenta jest intuicyjna. Jest na bieżąco obsługiwana przez dziewięcioosobowy zespół pracowników rejestracji telefonicznej Call Center słupskiego szpitala, którzy przejmują wnioski, odpowiadają na wiadomości i oddzwaniają do pacjentów. Call Center Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Słupsku rejestruje do poradni: neurologicznej, neurochirurgicznej, ortopedycznej, chirurgii ogólnej, chirurgii onkologicznej, hematologicznej, dermatologicznej, gruźlicy i chorób płuc, neonatologicznej, onkologicznej, anestezjologicznej, chirurgii naczyniowej, otorynolaryngologicznej, urologicznej, chorób zakaźnych, kardiologicznej, bariatrycznej i chirurgii dziecięcej.
Dodatkowo Call Center udziela informacji na temat: administracji szpitala, oddziałów szpitalnych, poradni przyszpitalnych, diagnostyki laboratoryjnej, diagnostyki endoskopowej, diagnostyki mikrobiologicznej, diagnostyki obrazowej, zakładu patomorfologii, a także o akcjach promocyjnych w szpitalu. (opr. rkh)
Fot. WSS w Słupsku