K6 INFO – LOKALNY SERWIS INFORMACYJNY REGIONU SŁUPSKIEGO

Call center w szpitalu

0

Dziś w słupskim szpitalu oficjalnie otwarto biuro rejestracji telefonicznej. Dzięki tej jednostce, pacjenci mogą załatwić wszystkie ważne sprawy dzwoniąc pod jeden numer telefonu.

Call center mieści się w budynku byłej pralni przy ul. Hubalczyków. Na potrzeby placówki przebudowano pomieszczenia o powierzchni 67 m2. Finalnie powstało 8 boksów wyposażonych w komputery wraz ze słuchawko-mikrofonami przeznaczonymi do obsługi pacjentów. Dziś oficjalnie otwarto call center w obecności przedstawicieli zarządu szpitala oraz Agnieszki Kapały-Sokalskiej, członka Zarządu Województwa Pomorskiego.

Praca nad komunikacją z pacjentem jest jednym z najważniejszych wyzwań szpitali i rzeczywiście to call center znacznie podnosi jakość pracy i odbiór pracy danej jednostki przez pacjenta – mówi Agnieszka Kapała-Sokalska. – Chciałabym serdecznie pogratulować tej inicjatywy i wszystkim państwu życzyć dużo zdrowia i powodzenia. Dodam jeszcze, że ta inicjatywa dodatkowo jest dobra właśnie w czasach COVID-u, bo eliminuje konieczność przychodzenia pacjenta na teren szpitala. Eliminuje te kontakty, a przecież wszyscy musimy nadal zachowywać dystans społeczny.

W ciągu miesiąca telefonistki odebrały ponad 11 tys. połączeń. Pacjenci dzwonią w różnych sprawach. Pracownice centrum udzielają im fachowej informacji na temat oferowanych przez szpital świadczeń zdrowotnych.

Pacjenci dzwonią przede wszystkim po to, żeby umówić się do poradni specjalistycznych, ale dzwonią też po to, żeby zapytać, jaka jest obecnie sytuacja w szpitalu – poinformowała Alicja Kropidłowska, koordynator call center.

Call center czynne jest od poniedziałku do czwartku w godzinach 7-17 oraz w piątki w godzinach 7-14.30. Pacjencji, którzy nie dodzwonią się do konsultantki mogą spodziewać się kontaktu zwrotnego ze strony call center. Koszt przebudowy pomieszczeń i zakupu wyposażenia do placówki wyniósł ok. 66 tys. zł. (opr. rkh)

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.