Urząd Miejski w Słupsku po problemach kadrowych związanych z koronawirusem wznawia bezpośrednią obsługę w Centrum Obsługi Mieszkańców. Dotyczy to spraw związanych z wydawaniem prawa jazdy.
W minionym tygodniu z powodu zakażeń koronawirusem w Centrum Obsługi Mieszkańca na trzy dni zawieszono bezpośrednią obsługę interesantów w sprawach meldunkowych oraz związanych z wydawaniem prawa jazdy. Teraz po unormowaniu sytuacji ponownie wznowiono przyjęcia mieszkańców. Od poniedziałku obsługiwane są osoby, które pomiędzy 24 a 26 marca miały wyznaczony termin wizyty, a dziś uruchomiono rejestrację telefoniczną.
– W bieżącym tygodniu osobom, które miały już umówione wizyty w ratuszu, kolejka nie może oczywiście przepaść – mówi Monika Rapacewicz, rzecznik prasowy Urzędu Miejskiego w Słupsku – i od poniedziałku do środy bezpośrednio przychodzą do ratusza i załatwiają sprawy. Pozostali mieszkańcy, którzy w sprawie prawa jazdy chcieliby umówić się telefonicznie na wizytę w ratuszu, mogą to zrobić, dzwoniąc pod numer 59 84 88 360, od środy 31 marca. Od tego dnia na nowo będziemy rejestrować mieszkańców na wizytę w urzędzie.
Pozostałe referaty Urzędu Miejskiego w Słupsku i Centrum Obsługi Mieszkańca działają bez zmian. Po wcześniejszym telefonicznym omówieniu wizyty każdy mieszkaniec może przyjść i załatwić sprawę w magistracie. (opr. jwb)