K6 INFO – LOKALNY SERWIS INFORMACYJNY REGIONU SŁUPSKIEGO

Zmiany powrotne w ratuszu

0

Od dziś nie trzeba umawiać się telefonicznie na wizytę w ratuszu. Urząd Miejski w Słupsku ponownie funkcjonuje tak jak przed ogłoszeniem lockdownu, czyli mieszkańcy mogą przyjść i załatwić sprawę w konkretnym wydziale. Natomiast w wypadku Centrum Obsługi Mieszkańców przywrócono system wydawania numerków.

Urząd Miejski w Słupsku wrócił do trybu pracy sprzed pandemii. Mieszkańcy nie muszą dzwonić do konkretnego wydziału, aby umówić się na termin załatwienia sprawy, a sprzed wejścia zniknęło stanowisko strażnika miejskiego. Teraz wystarczy wejść do ratusza i udać się do określonego pokoju. Natomiast w sprawach związanych m.in. z rejestracją pojazdów lub ewidencją ludności wraca system numerkowy.

W pokoju nr 8 wydawane są numerki z precyzyjną godziną i numerem pokoju, w którym sprawę załatwiamy, tak więc myślę, że mieszkańcy będą zadowoleni, że bezpośrednio z ulicy będą mogli przyjść i taką sprawę załatwić – mówi Monika Rapacewicz, rzecznik prasowy Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Niewykluczone, że w związku ze zmianami ponownie pojawią się długie kolejki po numerek.

Centrum Obsługi Mieszkańców jest tym wydziałem, który zawsze będzie najbardziej oblegany ze strony słupszczan. Mam nadzieję, że kolejki będą na tyle mało uciążliwe, że po wejściu do ratusza o 7.30, kiedy drzwi są otwierane, będą się one rozładowywały, ponieważ mieszkańcy skierują się a to do referatu związanego z dowodami osobistymi, a to do referatu rejestracji pojazdów, i to mniej więcej będzie rozładowane – mówi Monika Rapacewicz.

W magistracie nadal obowiązuje reżim sanitarny. W związku z tym urzędnicy apelują o zakładanie maseczek, dezynfekcję rąk i utrzymywanie dystansu. (opr. jwb)

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.