K6 INFO – LOKALNY SERWIS INFORMACYJNY REGIONU SŁUPSKIEGO

60 urzędników dostarczy mieszkańcom 30 tysięcy decyzji podatkowych

0

Rzecznik prasowa Urzędu Miejskiego w Słupsku informuje, że tegoroczna akcja dostarczania mieszkańcom decyzji podatkowych na rok 2024 prowadzona będzie przez pracowników ratusza od 2 do 17 lutego. Każdy urzędnik wyposażony zostanie w indywidualny identyfikator służbowy.
.
Ponad 60 urzędników ratusza dostarczy do domów słupszczan około 30 tysięcy decyzji podatkowych na rok 2024. Akcja prowadzona będzie w dniach od 2 do 17 lutego, od poniedziałku do soboty. Roznoszący je pracownicy Urzędu Miejskiego w Słupsku wyposażeni zostaną w identyfikatory służbowe. Każdy adresat otrzyma decyzję podatkową w kopercie, przy czym jej odbiór należy potwierdzić, składając obok daty podpis. Oprócz tego dokumentu dostarczona zostanie też lista lokalnych organizacji pożytku publicznego, na które można przekazać 1,5 procent podatku przy rozliczaniu PIT.
.
Rzecznik prasowa ratusza przypomina, że pracownicy urzędu nie mogą pobierać żadnych kwot pieniężnych. Wpłat z tytułu podatku od nieruchomości należy dokonywać na indywidualny numer konta wskazany w decyzji. W wypadku osób fizycznych podatek płacony jest w ratach proporcjonalnych do czasu trwania obowiązku podatkowego w terminach: do 15 marca, 15 maja, 15 września i 15 listopada roku podatkowego.
.
W sytuacji gdy pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem, podejmie kolejne próby doręczenia decyzji. Ostatecznie decyzja zostanie przesłana za pośrednictwem operatora pocztowego. (jwb)

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.