K6 INFO – LOKALNY SERWIS INFORMACYJNY REGIONU SŁUPSKIEGO

Ratuszowa rejestracja online nieczynna

0

Otrzymaliśmy drogą e-mailową informację o nieczynnej rejestracji online na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Słupsku. Autorem jest osoba niepełnosprawna, której ten stan urządzeń uniemożliwia załatwienie swojej sprawy w ratuszu.

„Jestem osobą niepełnosprawną i nie mam jak dostać się do ratusza, ponieważ rejestracja online jest zepsuta od ponad tygodnia” – pisze nasz odbiorca i zadaje retoryczne pytania. – „Czy mam na wózku inwalidzkim specjalnym transportem przyjechać wziąć numerek, a potem drugi raz przyjechać za kilka dni? Czy czekać od 7 rano aż złapię numerek? Myślę ze to jest celowo przed świętami. Niech lepiej pani prezydent zobaczy jak to w Gdyni jest zrobione – jest w galerii handlowej oddział urzędu miasta, gdzie w sobotę można załatwić podstawowe sprawy”.

Sprawdziliśmy i rzeczywiście dokonanie rejestracji wizyty w ratuszu było niemożliwe. Natomiast działał – zgodnie z tym, co ironicznie zauważył nasz czytelnik – link płatności. O przyczyny tego stanu urządzeń zapytaliśmy rzecznika słupskiego ratusza.

– Przyczyną wyłączenia, bo nie jest to awaria, rejestracji online jest wymiana biletomatu w ratuszu – wyjaśnia Monika Rapacewicz, rzecznik prasowa Urzędu Miejskiego w Słupsku. – Wyłączenie było konieczne, ponieważ nowy biletomat nie odbierałby danych z rejestracji online. Jutro (10 grudnia) zainstalowane zostanie nowe urządzenie i w ciągu kilku najbliższych dni rejestracja online zostanie przywrócona. Naszych klientów przepraszamy za te utrudnienia. (rkh)

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.