K6 INFO – LOKALNY SERWIS INFORMACYJNY REGIONU SŁUPSKIEGO

Trudności w ratuszu

0

Z powodu braków kadrowych do końca tygodnia w ratuszu zawieszona zostaje bezpośrednia obsługa interesantów w Centrum Obsługi Mieszkańców. W sprawach związanych z meldunkami i rejestracją pojazdów nie będzie działać także rejestracja telefoniczna.

Wzrost zakażeń koronawirusem nie ominął również pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku. Z powodu braku wystarczającej liczby pracowników ratusz został zmuszony do zawieszenia bezpośredniej obsługi interesantów w Centrum Obsługi Mieszkańców.

Do końca tygodnia, czyli od 24 do 26 marca spraw związanych z prawami jazdy bezpośrednio w ratuszu nie załatwimy – informuje Monika Rapacewicz, rzecznik prasowy Urzędu Miejskiego w Słupsku. – Osoby, które miały wyznaczony termin wizyty w ratuszu w tym przedziale czasowym otrzymają z ratusza telefon o nowej dacie wizyty w urzędzie. Na przykład w przyszłym tygodniu. Z uwagi na pandemię nie będzie prowadzona bezpośrednia obsługa interesantów.

Ponadto w sprawach dotyczących rejestracji pojazdów oraz meldunków nie będzie prowadzona rejestracja telefoniczna. Z wymienionymi referatami telefoniczny kontakt możliwy będzie od 29 marca. Wszystkie inne wydziały mają natomiast funkcjonować jak wcześniej.

Inne wydziały funkcjonują normalnie i każdy mieszkaniec, który zadzwoni i umówi się na taka wizytę może bezpośrednio w ratuszu się pojawić – zapewnia Monika Rapacewicz. – Czy to dotyczy spraw związanych z gospodarka komunalną, odpadami komunalnymi czy też z użytkowaniem wieczystym, wszystkie wydziały w dużym i małym ratuszu funkcjonują normalnie.

Magistrat zakłada, że Centrum Obsługi Mieszkańców zacznie obsługiwać interesantów od następnego tygodnia. Czy tak się stanie, zależeć będzie od stanu kadry. (opr. rkh)

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.