Już od jutra zmieni się funkcjonowanie słupskiego ratusza. Wszelkie sprawy w urzędzie można będzie załatwić dopiero po wcześniejszym umówieniu się telefonicznie lub mailowo. W budynku dyżurować będzie funkcjonariusz Straży Miejskiej, który będzie sprawdzał czy dana osoba jest umówiona.
Od środy 26 stycznia zmieni się funkcjonowanie Urzędu Miejskiego w Słupsku. Wszystkie sprawy urzędowe można będzie załatwiać dopiero po wcześniejszym umówieniu się. Spowodowane jest to zaleceniami prezesa Rady Ministrów. Nad sprawdzaniem, czy dana osoba jest umówiona, czuwać będzie dyżurujący funkcjonariusz Straży Miejskiej.
– Chcemy troszeczkę ograniczyć możliwości nieskrępowanego kontaktu – mówi Łukasz Kobus, sekretarz miasta. – W związku z tym od środy wprowadzamy takie zasady, które już wcześniej u nas funkcjonowały, czyli trzeba będzie umawiać się z urzędnikiem telefonicznie na konkretne spotkanie. Taki wykaz numerów telefonów do wszystkich wydziałów opublikujemy na stronie internetowej miasta.
Wcześniejsze umawianie się nie obowiązuje przy rejestracji aktów zgonu. Należy pamiętać, by będąc w urzędzie zabrać ze sobą telefon, gdyż przed wejściem do ratusza trzeba będzie pokazać SMS-a z potwierdzeniem umówienia wizyty. (opr. rkh)